نصب نرم افزار جامع یکپارچه تحت وب آذرسا در کتابخانه مرکزی دانشگاه و آموزش به کارکنان کتابخانه

نرم افزار جامع یکپارچه تحت وب آذرسا برای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و کتابخانه اقماری دانشکده منابع طبیعی از شرکت پارس آذرخش خریداری و نصب شد. این نرم افزار جایگزین نرم افزار قدیمی دیجی لیب کتابخانه خواهد شد.

از قابلیت های آذرسا می توان به جامع و یکپارچگی و تحت وب بودن آن جهت همسویی برای تبادل اطلاعات با سایر دانشگاه‌های کشور، سازمانها و موسسات علمی و همچنین قابلیت بالای دیجیتال‌سازی و سازماندهی منابع و اسناد علمی دانشگاه بخصوص برای کاربران در دوران بحران ویروس کرونا اشاره کرد. با مشارکت و پیگیری همکاران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و شرکت پارس آذرخش، اطلاعات منابع نرم افزار قدیمی دیجی لیب برای ورود به نرم افزار آذرسا تبدیل و اطلاعات وارد و کنترل شد.

ضمنا دوره سه روزه آموزش به کارکنان کتابخانه مرکزی و کتابخانه دانشکده منابع طبیعی در تاریخ های ۲۸ تا ۳۰ فروردین از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ به صورت مجازی توسط شرکت پارس آذرخش برگزار گردید. چگونگی آموزش و بهره برداری اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از نرم افزار جامع یکپارچه تحت وب آذرسا به زودی پس از رونمایی از این نرم افزار اطلاع رسانی خواهد شد.